Over Ons

Wij zijn een groepje van 4 mensen die passioneel bezig zijn met de Valkerij, in het Antwerpse

Onze hoofdvalkenier is reeds diverse jaren bezig met deze edele sport en heeft ons opgeleid om met onze vogels om te gaan zoals het in deze sport betaamd, DE VOGEL HEEFT ALTIJD GELIJK EN MAAKT GEEN FOUTEN, wij maken fouten.

DE VOGEL KOMT OP DE EERSTE PLAATS, dan pas onszelf.

Dit zijn zowat onze moto's die we altijd hanteren als we met onze vogels werken.

Ook ik de schrijver van deze is reeds sinds 50 jaar met vogels bezig, en ik mag zeggen ik ken er ook wel een beetje van zonder te stoefen.

Wehebben op het moment 2 Uilen, en 2 dagroofvogels, omdat spijtig genoeg verleden week de Harris van onze hoofdvalkenier is overleden '' ondanks alle goede zorgen van dr Coutteel heeft niets mogen baten na een bloedvergiftiging. We hebben 12 jaar van hem mogen genieten en van zijn gekke streken. 'REST IN PEACE LUCKY' jij was en 1 uit de 1000+++++++

We zoeken dus mensen die even gepassioneerd met hun vogels omgaan, en die lid willen worden, om samen te komen met onze vogels en nog meer van  onze hobby te kunnen genieten.

Indien er leden genoeg zijn kunnen we misschien een VZW oprichten en het niet bij een feitelijke vereniging blijven stilstaan.

We kunnen dan misschien de politiek afdwingen om ons van een plaats te voorzien waar we met onze vogels kunnen vliegen zonder inmenging van derden.